Marketologia
mlotek-jajko
Klątwa wiedzy może zniszczyć Twój marketing. Jak sobie z nią poradzić. Na uniwersytecie Stanford przeprowadzono badanie, które wyjaśniło ciekawą zależność naszego mózgu. Badanych podzielono na 2 grupy: "stukających" oraz "słuchających". Stukający otrzymali listę, która zawierała 8 popularnych melodii i piosenek, np. …
W pewnym domu panował zwyczaj, że przed włożeniem kurczaka do piekarnika zawsze odkrajano jego boki. Pewnego dnia przyjezdny gość zapytał dlaczego pozbywają się tych boków – przecież to pyszne, jadalne części? Kucharz wtedy odpowiedział, że jego mama tak robiła i …
jakie kolory lepiej zapamietamy
Jakie kolory zapamiętamy lepiej? "Mężczyźni to daltoniści" - dlaczego to bzdura? Lepiej używać jaskrawych czy stonowanych kolorów? Jak używać kolorów, aby pomóc mózgowi klienta zapamiętać logo (lub inną grafikę)? Odpowiedzi na te pytania już w tekście poniżej. Mężczyźni to (jednak) nie …
coca-cola ogrod
Świat dzieli się na tych co mają rację i tych co mają pieniądze. Na tych co jedzą nutelle łyżeczką i tych co, by chcieli jeść nutelle łyżeczką. Na tych co piją pepsi-cole i na tych co piją coca-cole. Jeden z …
maszyna-do-pisania
Rozwiąż taką zagadkę: Kij baseballowy i piłka kosztują 110 złotych. Kij jest o sto złotych droższy niż piłka. Ile kosztuje piłka? Do głowy przychodzi nam szybka odpowiedź: 100 zł kij i 10 zł piłka. Niestety... ta odpowiedź jest błędna. Teraz dopiero uruchamia się Twoja świadoma …